info@fyzioreseni.cz

Metoda 3x3

Zakladatelkou metody a Školy pánevního dna je česká fyzioterapeutka s psychoterapeutickým výcvikem Renata Sahani Skálová. Metoda je unikátní v propojení poznatků cvičení pánevního dna z pohledu západní medicínyvýchodních technik. S pánevním dnem metoda 3x3 pracuje jako se svalovou květinou, která je pro každou ženu jejím energetickým středem a emočním barometrem (v pánevním dnu se ukládají naše emoce). Pokud s našimi emocemi dlouhodobě nepracujeme, začnou se projevovat ve fyzickém těle a nepřímo ovlivňovat i zdraví ženských pohlavních orgánů. Z pohledu západní medicíny pracuje metoda s cviky, které aktivují pánevní dno po vrstvách a zapojují jej do souhry s bránicí a celým HSS (hlubokým stabilizačním systémem). Metoda 3x3 tedy zahrnuje práci ve třech rovinách (fyzické, emoční a energetické) a třech patrech (chodidla, pánevní dno a krk). Více se o metodě dozvíte na www.skolapanevnihodna.cz. Metoda není vhodná v 1. a 3. trimestru těhotenství a v šestinedělí. Klientky s onkologickým onemocněním mohou cvičit po konzultaci se svým ošetřujícím lékařem.

METODA JE VHODNÁ PRO ...

• ženy, které chtějí zlepšit stav svého pánevního dna a bolesti v zádech ( nebo těmto stavům předejít)
  • ženy, které mají začínající únik moči nebo již mají inkontinenci (stressovou, urgentní nebo smíšenou)
  • ženy, které jsou po porodu, mají pokles pánevního dna nebo po nástřihu hráze